Czy warto kupić auto marki Renault?

Postautor: letniskowa » 2 maja 2017, o 00:59

Nie znam się na samochodach więc proszę nie mówcie to mnie w tym żargonie :) chcę kupić samochód i szukając przez net natrafiłam na fajnego renaulta niedaleko mnie ale koledzy mi odradzają mówiąc że francuskie auto na pewno nie. Ja tam nie wiem czym się różnią francuskie od japońskich, chodzi mi o tę konkretną markę. Poradzi ktoś coś? Kupić czy nie? Cena mi odpowiada, wielkość też, parametry takie jak pojemność silnika i przebieg na tyle co się znam też są w porządku wiec nie wiem gdzie ma być haczyk

Postautor: agregat » 2 maja 2017, o 01:09

Wiele osób w Polsce kupuje francuskie samochody i tragedii nie ma, też nie wiem w czym mają być gorsze od innych. Niby mówi się że części wymienne są bardzo drogie ale jak kupi się samochód w dobrym stanie to wydaje mi się że przynajmniej przez jakiś czas nie ma się czego obawiać. Jak mi by się spodobał jakiś renault czy peugout to bym brał i nie patrzył na to jakiej jest produkcji, inne rzeczy są ważniejsze dla mnie

Postautor: swojak » 2 maja 2017, o 03:01

Ja też znam kilka osób które mają francuzy i nie narzekają ale to może związane jest z tym że to są nowe samochody i po prostu jeszcze nie mają na co narzekać, podejrzewam że schody zaczną się później

Postautor: letniskowa » 2 maja 2017, o 04:59

Ale to chyba normalne w przypadku wszystkich samochodów prawda? Każdy jak jest nowy to jest super a jak zaczyna się coś psuć czy zużywać to trzeba dokonywać napraw prawda?

Postautor: swojak » 2 maja 2017, o 06:08