Dobre opony, gdzie kupić?

Awatar użytkownika

Postautor: bootelkowy348 » 25 kwie 2016, o 01:09

Cześć. Serdecznie witam wszystkich na tym forum. Chciałbym abyście mi z czymś pomogli. Otóż chciałbym kupić zestaw nowych opon, ale niestety kompletnie nie wiem gdzie takie zamówić. Jestem laikiem w takich kwestiach i niestety muszę Was poprosić o pomoc. Czy ktoś zna dobry sklep, do którego mogę się zgłosić? Pozdrawiam!

Awatar użytkownika

Postautor: EdwinCzwartkowy » 25 kwie 2016, o 01:34

bardzo dobre opony to te od Vredestein opony zimowe od nich miałem i całą zimę mi się komfortowo jeździło. Podejrzewam, że na letnich od nich będzie to samo. Ale to już są kwestia gustu i w sumie sobie musisz sam zdecydować jakie lubisz itp. Albo najlepiej niech Ci jakiś doświadczony kierowca coś podpowie.

Awatar użytkownika

Postautor: bootelkowy348 » 25 kwie 2016, o 03:44

Właśnie dlatego chciałbym aby ktoś doświadczony na tym forum mi pomógł. Mam nadzieję, że poda mi jakiś konkretny typ, najlepiej z linkiem.

Postautor: zegarmaster » 25 kwie 2016, o 04:19

Ja zawsze zamawiam opony na : sklep.opony-kunicki.pl/ to świetny sklep z oponami. Nie dość, że mają opony od wszystkich renomowanych producentów, to jeszcze mają bardzo konkurencyjne ceny. Bardzo się u nich opłaca zamawiać opony. Sprawdź sobie dokładnie ich stronkę, powpisuj tam parametry samochodu itp. i sobie dobierz coś wedle upodobań ;)

Awatar użytkownika

Postautor: bootelkowy348 » 25 kwie 2016, o 05:53

Dziękuję bardzo serdecznie za link. Nie chcę nadużywać tego, że mi pomagasz, ale czy od razu możesz z tej strony polecić jakieś opony? Niestety samemu chyba nic nie wskóram

Postautor: zegarmaster » 25 kwie 2016, o 07:07