Gdzie warto zamówić kwiaty na wesele?

Postautor: letniskowa » 16 maja 2016, o 22:05

Czy ktoś mógłby mi doradzić w kwestii kwiatów na wesele bo zupełnie nie orientuje sie w temacie a chciałabym zamówić wiązankę dla siebie, druhny i kwiaty do kościoła, jak równiez do przybrania sali. Jak już pisałam nie znam się na kwiatach więc chciałabym polegać na kwiaciarni która ma dobre ceny i doświadczenie w dekoracji takich imprez. Jestem z Krakowa, pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Awatar użytkownika

Postautor: bootelkowy348 » 16 maja 2016, o 23:38

Hej! Dobrą kwiaciarnię możesz znaleźć na Łużyckiej w Krakowie. Mają bardzo dobre ceny i potrafią zrobić świetne kompozycje wiec na pewno zaprezentuja ci jakies dobre warianty i kolory które przypadna ci do gustu. Moja kolezankazamawiala u nich kwiaty na wesele wiec lepiej bylobyzeby ona cos na ten temat napisala ale ja moge tylko stwierdzic ze kwiaty byly świeże a wystrojenie z umiarem, bez przesady i ze smakiem.

Awatar użytkownika

Postautor: modulator82 » 17 maja 2016, o 00:23

Witam. Czy jest możliwośc zamówienia bukietu online ? Mieszkam za granicą i zalezy mi na takiej mozliwosci i szybkim dostarczeniu kwiatów pod wskazany adres pod Krakowem. Czy ta kwiaciarnia sie tym zajmuje a jesli tak to czy ktos korzystał z takiej usługi i mógłby sie wypowiedzieć?

Postautor: swojak » 17 maja 2016, o 01:19

Często wysyłam do żony kwiaty bezposrednio z mojej pracy, a tez mieszkamy pod miastem. Jesli chodzi o ładne kwiaty dostawa Kraków i okolice zajmuje im bardzo mało czasu, a bukiety są zawsze dokładnie takie same jak na zdjęciach nawet na wieczór jak już wracam do domu. Fajna firma z dobrymi cenami. Dodam tylko że jeśli bedzieszmiec kwiaty od nich na wesele to swietnie bo zadna firma nie zrobi Ci ladniejszych połączeń kolorów. Pozdrawiam.

Postautor: letniskowa » 17 maja 2016, o 03:51