Gdzie są w Poznaniu dobre ceny wybielania zębów? Czy to w ogóle skuteczne i bezpieczne?

Awatar użytkownika

Gdzie są w Poznaniu dobre ceny wybielania zębów? Czy to w ogóle skuteczne i bezpieczne?

Postautor: EdwinCzwartkowy » 10 wrz 2017, o 20:34

Pracuję jako model i ostatnio jeden fotograf powiedział mi że dobrą rzeczą jaką mogę zrobić dla swojej kariery jest wybielenie zębów. Palę jak smok i to widać, nie próbuję zaprzeczać. Teraz mam pytanie do Was – czy znacie jakiś dobry gabinet w którym taki zabieg wykonują w rozsądnej cenie i skutecznie? Nie chciałbym pójść na usługę z której nie będę zadowolony, rozumiecie...

Awatar użytkownika

Postautor: bootelkowy348 » 10 wrz 2017, o 23:21

W przypadku takiego zawodu faktycznie chyba lepiej mieć śnieżnobiały uśmiech – grafik ma mniej roboty przy obróbce zdjęć ;) A gabinetów gdzie wybielają masz chyba całkiem sporo bo to popularna usługa raczej.

Postautor: klinowa » 11 wrz 2017, o 01:05

Popularna owszem ale to nie znaczy automatycznie że wszędzie dobrze wykonywana! Niestety tylko część gabinetów ma sprzęt najnowszej generacji gdzie w zasadzie nie ma żadnego ryzyka komplikacji czy uszkodzeń szkliwa zębowego. Takiego miejsca należy szukać.

Postautor: ozon » 11 wrz 2017, o 03:46

Nie ma idealnie białych zębów z natury. Nawet u osób z bardzo ciemną karnacją to jest bardziej efekt odbijania na ciemniejszym tle niż jakaś predyspozycja do białych zębów. Dlatego ja się nie dziwię że ludzie na takie zabiegi chadzają.

Awatar użytkownika

Postautor: bułka_z_Paradyża » 11 wrz 2017, o 04:09

Chyba temat jest trochę kontrowersyjny ponieważ były przypadki jakichś nieciekawych przypadłości po wybielaniu. Nie chcę nikogo zniechęcać ani straszyć – tak po prostu słyszałam i wydaje mi się że niektórzy obawiają się trochę wybielania.

Postautor: swojak » 11 wrz 2017, o 06:45